Algemeen

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen kunt u direct via onze site. U vindt op deze site alle gegevens, foto’s en prijzen. Voor u uw bestelling verstuurt krijgt u een totaaloverzicht van de kosten te zien. Let op: dit zijn de huurkosten per dag.

Heeft u een afwijkende aanvraag of specifieke wensen en eisen? Dan kunt u altijd mailen naar info@huureentapje.nl

Als ik een artikel huur, hoeveel dagen mag ik het dan gebruiken?

Alle genoemde prijzen zijn dagprijzen. Dat wil zeggen dat u de artikelen een dag kunt gebruiken. Wel is het zo dat u in het algemeen de materialen een dag eerder kunt laten bezorgen/ophalen en een dag later kunt laten ophalen/retourneren(zon- en feestdagen niet meegerekend). Op die manier heeft u ruim de tijd om uw evenement of feest op te bouwen.

Wilt u de materialen langer dan een dag gebruiken, dan hanteren wij voor elke extra dag een staffel. Deze staffel is afhankelijk van het product.

Ik heb iets gehuurd maar het werkt niet.

Wij letten uiteraard altijd op de kwaliteit van onze producten, echter kan het altijd voorkomen dat iets niet (goed) werkt, of er onduidelijkheden zijn rondom het gebruik.

Krijgt u de storing niet verholpen, wacht niet en bel direct (06) 22935805 (06) 57313072 of (013) 5430991. Wanneer u buiten onze openingstijden belt spreek dan altijd de voicemail in.

Ik heb iets gehuurd maar het werkt niet.

Wij letten uiteraard altijd op de kwaliteit van onze producten, echter kan het altijd voorkomen dat iets niet (goed) werkt, of er onduidelijkheden zijn rondom het gebruik.

Krijgt u de storing niet verholpen, wacht niet en bel direct (06) 22935805 of (06) 57313072. Wanneer u geen gehoor krijgt spreek dan altijd de voicemail in.

Moeten alle spullen schoon retour?

Voor linnen en glaswerk gelden de genoemde prijzen inclusief schoonmaakkosten. Wel dienen de artikelen veegschoon en gesorteerd in de juiste kratten/bakken te worden ingeleverd. Alle overige artikelen dienen schoon te worden geretourneerd.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons zowel contant als per pin betalen.

Betaling vindt plaats bij het ophalen/bezorgen van uw artikelen. Indien u ervoor kiest om de goederen te laten bezorgen, dan is betaling ook per pin mogelijk.

Indien u op rekening wilt betalen, dan zijn wij genoodzaakt om €7,50 administratie kosten in rekening te berekenen.

Ophalen/Bezorgen

Worden er bezorgkosten berekend?

Er worden bij bezorgen altijd bezorgkosten in rekening gebracht, dit is één bedrag voor brengen en halen. Het exacte bedrag hiervoor kunt u zien door aan te geven in welke plaats de spullen bezorgd dienen te worden.

Wij leveren tot achter de eerste drempel op de begane grond. Levering op verdieping(en) brengen wij extra kosten in rekening. Deze kosten bedragen €25,- incl btw en komen boven op de normale bezorgkosten.

De weg dient verhard te zijn, geen Grind of andere onverharde wegen.

Ons bezorgingsgebied bevindt zich in een straal van +- 20km rondom Tilburg. Valt u daar buiten neem dan eerst even contact met ons op.

Voor bezorgen voor 08.00 uur en na 17.00 uur brengen wij extra kosten in rekening. Deze kosten bedragen €25,- incl btw en komen boven op de normale bezorgkosten. Dit geldt ook voor zon- en feestdagen

Bezorgen jullie buiten Tilburg?

Ons bezorgingsgebied bevindt zich in een straal van +- 20km rondom Tilburg. Valt u daar buiten neem dan eerst even contact met ons op.

Kan ik een tijd afspreken om mijn bestelling te laten bezorgen?

Jazeker. Wij kunnen helaas geen exacte tijd afspreken. Wel kunt u aangeven of u de bestelling na, voor of tussen een bepaalde tijd wilt ontvangen.

Ik moet overdag werken. Kunnen jullie mijn bestelling ook ’s avonds bezorgen of kan ik ’s avonds mijn bestelling afhalen?

Nee. Helaas dient u uw bestelling overdag (tussen 08:00/17:00) te laten bezorgen of op te halen. Hetzelfde geldt voor het terugbrengen of laten ophalen van de bestelling.

Kan ik mijn bestelling komen afhalen?

Omdat wij erg zorgvuldig met onze spullen omgaan kunt u NIET alles bij ons komen afhalen. Koelkasten, Tapbuffet, en bar ombouwen bezorgen wij altijd zelf. De rest van de materialen/dranken kan in overleg.

Moet ik mijzelf legitimeren bij het ophalen van goederen?

Wij vragen aan iedereen die goederen bij ons huurt, zich te legitimeren met een geldig legitimatiebewijs, voorzien van een pasfoto (paspoort en/of rijbewijs), dus niet met een giro- of bankbetaalpasje.

Moet ik een borg betalen voor mijn gehuurde goederen?

Bij het afhalen van de materialen/dranken vragen wij een borg en een kopie van een geldig legitimatiebewijs, voorzien van een pasfoto (paspoort en/of rijbewijs). De borg is afhankelijk van wat welke materialen/dranken u huurt.

Dranken

Mogen onaangebroken flessen/fusten retour?

Ja. Alles wat niet geopend is mag kosteloos retour.

Kan ik aangebroken flessen dranken ook houden?

Ja. Aangebroken flessen of kratten bier kunt u altijd houden. U betaalt hier dan wel nog statiegeld over.

ADRES
Kapt. Hatterasstraat 1-17
5015 BB Tilburg
SOCIAL
CONTACTS
06-57313072
06-22935805
info@huureentapje.nl
nl_NLDutch